Primož Zelenšek: S polno paro v prihodnost

2.12.2022

Chipolo portraits 1 2 DIM2

Čas ob koncu leta je z vseh vidikov za naše podjetje vedno najbolj intenzivno obdobje leta. Precejšnji del prihodkov in dobička ustvarimo ravno v zadnjem kvartalu, zato je obremenjenost ekipe v tem času velika. Poleg same prodaje pa se v decembru zelo intenzivno pripravljamo na največji sejem elektronike na svetu CES v Las Vegasu. V času, ko nekateri po svetu še odpirajo šampanjce in nazdravljajo na novo leto, smo mi že na letalu, kjer pilimo še zadnje detajle, kako navdušiti stare in nove kupce. Tam bomo naslednje leto že sedmič zapored kot eno redkih slovenskih podjetij.

Leto 2023 bo za nas prav posebno. Vstopamo namreč v 10. letnico obstoja podjetja, na kar smo še posebej ponosni. Če pogledamo v preteklost, je podjetje v tem času prestopilo kar nekaj stopničk in preskočilo prepade. Lahko ga razdelimo na tri obdobja. V prvem smo doživeli bliskovito rast, kjer smo v treh letih prišli do skoraj 4M eur prometa. To je bilo obdobje, ko smo se naučili ogromno stvari in tudi naredili veliko napak. Sledilo je obdobje stagnacije in iskanja novih poti, kar je bilo obdobje velikih pretresov, negotovosti, finančnih in organizacijskih težav. V zadnjem obdobju pa je podjetje dobilo nov zagon. Soočili smo se z zelo težko odločitvijo, kako nadaljevati: ali slediti novemu valu razvoja produktov v kategoriji pametnih sledilnikov ali pa ostali na svoji poti. Odločili smo se, da je bolje biti riba, ki plava skupaj z velikimi morskimi psi in ne plavati v svojo smer, kjer hitro postaneš njihova hrana. Tako smo dobili pomembnega partnerja, hkrati pa tudi konkurenta - podjetje Apple.

Naslednji dve leti bo za podjetje ključno, saj lahko zaradi izjemne priložnosti, ki se nam odpira in ponuja ogromno konkurenčno prednost, bistveno povečamo tržni delež. Zavedamo se namreč, da bomo v prihodnosti morali še trdneje utrditi svojo pozicijo na trgu in najti svoje mesto med vedno večjim številom konkurentov, ki bodo prodirali na trg. Prav tako pa bomo raziskali tudi nekatere nove segmente, kjer zaznavamo potrebo po pametnih sledilnikih - na primer za sledenje koles in prtljage. 

Zelo sem ponosen na svojo ekipo, ki je v zadnjih desetih letih neverjetno napredovala in se uspe kosati z največjimi podjetij na svetu praktično na vseh segmentih. Ekipo, ki uspe razviti produkt iz skice in ga spraviti na police največjih retailerjev (trgovcev na drobno) na svetu. Ostali bomo lokalni in odgovorni do naše okolice in okolja, ter delovali globalno in najpomembnejše - zagotavljali najboljšo storitev za naše kupce.

 Primož Zelenšek, Chipolo, finalist za priznanje Mladi manager 2022