Kdaj? 12. februarja 2020
ob 9. uri

Kje? SiTi Teater BTC, Ljubljana

09.10

Predstavitev Atlantic Grupe. Suzana Bagari, vodja korporativnih komunikacij za Slovenijo, BiH in Rusijo.

09.20

Pogovor z Enzom Smrekarjem o vodenju strategije internacionalizacije. Kako Argeta na Argeto zraste v 150 milijonov dozic letno. Vodi mag. Edita Krajnović, Mediade.

10.20

Odmor

10.40

Osredotočenost na porabnika (consumer centricity) v interpretaciji marketinga, najmočnejše funkcije v Atlantic Grupi.
Osredotočenost na porabnika – genski zapis Atlantic Grupe. Petra Čadež, direktorica marketinga.
Potrebni koraki pri pripravi strategije internacionalizacije. Mojca Pesendorfer, vodja marketinga za razvoj kategorije in blagovnih znamk.
Potrebni koraki pri izvedbi strategije na konkretnem trgu (primer Avstrije). Nedeljka Janković, regionalna vodja marketinga za gradnjo blagovne znamke.

12.20

Zaključne misli: Enzo Smrekar, Saša Mrak Hendrickson, izvršna direktorica Združenja Manager, in Edita Krajnović