Izšla je nova MQ revija! Prelistajte jo.

5.11.2020

naslovnica MQ revije 47 3
Nova, 47. številka MQ revije je izšla novembra 2020.

V Združenju Manager (ZM) smo sodobnim, digitalnim časom prilagodili tudi MQ revijo, ki jo lahko prelistate tu. Verjamemo, da vas bo čisto sveža, 47. številka revije prepričala z izjemno bogatimi vsebinami, pogledom, zazrtim v svetl(ejš)o prihodnost, rast in razvoj.

Po čem si boste zapomnili leto 2020?
Kot je v uvodniku zapisala odgovorna urednica in izvršna direktorica ZM Petra Juvančič nas leto, ki se počasi izteka, nenehno preizkuša in postavlja pred nove izzive. Med največjimi sta okrevanje in razvoj gospodarstva. Da bomo stopili na to pot, pa je nujno okrepiti sodelovanje z državo in družbo kot celoto. Več

Določimo, kaj bomo delali in česa ne
Predsednica ZM Medeja Lončar v intervjuju izpostavlja, da največja moč združenja izvira iz povezovanja znanja. Njeni cilji do leta 2023 pa so slovenski management še bolj vpeti v evropsko managersko okolje in krmilo združenja naravnati v smer trajnostnega voditeljstva ter agilnosti. Več

Včasih tudi moraš biti malo happy loser
Manager leta 2020 Enzo Smrekar, glavni direktor Atlantic Droge Kolinske, poudarja, da manager ni samo nekdo, ki svoje delo opravlja v podjetju, ampak ima lahko tudi zelo pozitiven vpliv na okolje, v katerem živi. "To, kar dajem smučarski zvezi, OKS, s čimer se ukvarjam absolutno pro bono, je tisto, kar mislim, da bi morali managerji početi." 
Več

Nismo vzvišeni, čeprav smo najboljši 
Pogovor s Tomažem Žnidaričem, direktorjem družbe Ljubljanske mlekarne (LM), letošnje prejemnice priznanja Vključi.Vse o uravnoteženosti kot viru dodane vrednosti, preprostosti, pa tudi o Planici. In kaj pomeni, da so v LM preprosti? "Da smo realni, ne vzvišeni, kljub temu da smo najboljši. Če bomo zato postali naduti, bomo hitro prileteli na realna tla."
 Več

Akcijski načrt za preboj  v produktivnosti 
Če bomo kot družba dosegli konsenz, da si želimo preboj v produktivnosti, bomo lahko na koncu delili več: višje plače, pokojnine in sredstva za zdravstvo ter ostale storitve socialne države. Predpogoji za dvig produktivnosti pa so optimalno delujoče institucije političnega, pravnega in okoljevarstvenega sistema, piše dr. Polona Domadenik, so-koordinatorica Akcijskega načrta za višjo rast produktivnosti. Več

S trajnostjo do prave vrednosti za vse 
Je trajnostno naravnano poslovanje primerno le za velika podjetja? Si lahko trajnostno naravnano poslovanje privoščimo le, če ustvarjamo dovolj dobička? Nam bo trajnostno naravnano poslovanje ovira pri večanju kratkoročne poslovne uspešnosti? Odgovor je: trikrat ne. Več

Zagotovite si sedež na hitrem vlaku prihodnosti 
Kako povezati ljudi, prostore in stvari, na primer podatke, da bomo zgradili boljše virtualno delovno okolje za nas vse. Več na str. 22

Sooblikujte svet po covidu-19 
Zgodovina kaže, da spremembe niso vedno kratkotrajne in da lahko krize v temeljih preoblikujejo naša prepričanja in vedenja. Kako se lahko podjetja pripravijo na svet po krizi? Več na str. 24

Desetletje za akcijo 
Z zavedanjem, da podjetja brez trajnostne agende v prihodnje ne bodo obstajala, smo v Združenju Manager zastavili projekt Trajnostno voditeljstvo. Več na str. 29

Kaj se je zgodilo s srednjim managementom? 
Med epidemijo je vodjem zmanjkalo empatije, besed človečnosti in razumevanja zaposlenih. Raziskave kažejo, da so najslabšo oceno iz tega 'predmeta' dobili srednji vodje. Več

O vodenju se veliki lahko učijo od malih 
Ugotovitve raziskave Zlata nit kažejo, da bo za dolgoročno in trajnostno rast energijo treba usmeriti predvsem v večjo inovativnost in v gradnjo odnosa z zaposlenimi. Več

Težkih etičnih odločitev ne sprejemajte sami 
Največje tveganje etičnega odločanja je, da managerji le svojo realnost vidijo kot edino pravilno in posledično nočejo poslušati in razmišljati o nasprotujočih dejstvih. Več

Velika odgovornost vodstva pri komuniciranju 
Kako ustrezno informirati zaposlene, kako na novo oblikovati delovno okolje, kako delegirati na daljavo in tudi kako vse to komunicirati z zaposlenimi? Več na str. 44

Delajmo pametneje, ne pa več 
S pospešeno digitalizacijo nastajajo napredne rešitve za spremljanje aktivnosti zaposlenih. Zakaj se s to temo ukvarjamo? Ker se dvig produktivnosti začne pri upravljanju delovnega časa. Več na str. 48

Radenska Adriatic: tuji lastniki, slovensko srce 
Zgodba o uspehu podjetja Radenska, ki je lani praznovalo 150 let in je nosilec ene najbolj prepoznavnih blagovnih znamk v Sloveniji. Več na str. 64

Trajnostno voditeljstvo: nazaj h koreninam 
Kolumna Marka Lukiča, direktorja družbe Lumar IG. Več na str. 67