*Unconference
1. Odgovornost do ljudi: Odgovorni vodja – vodenje s poslanstvom in trajnostno voditeljstvo
Gost: Miha Senčar, mladi manager 2021; moderira Daniela Bervar Kotolenko.
Trajnostno voditeljstvo presega zgolj odgovornost vodij. Postaja skupno poslanstvo za prihodnje generacije. Na omizju bomo govorili o trajnostnem voditeljstvu v praksi skozi vidik velike organizacije. Kakšne so prednosti, s kakšnimi izzivi se soočamo? Kako in na kakšen način vlagamo v razvoj vodij?
---
2. Odgovornost do strank: Kaj bo v prihodnosti pomenil odličen customer experience in res zadovoljna stranka
Gost: Uroš Šuštar, Telemach; moderira Aleksandra Brank.
Je prihodnost izkušnje uporabnika v segmentaciji, personalizaciji, enostavnosti, ustvarjanju nepozabnih trenutkov? Kaj je tisto, kar je za stranke najbolj pomembno, kako to managerirati v podjetju in v kaj investirati?
---
3. Odgovornost do raznolikosti: Zakaj raznolikost in vključenost bogatita ekipe in omogočata rast
Gostja: Breda Kodba, Mikro+Polo; moderira Barbara Zupančič, Listina raznolikosti.
Uspešna podjetja bodo morala vedno bolj iskati take ekipe, ki združujejo spolno, kulturno in starostno raznolikost, ki so odprta za različnost in vključujoča do vseh. Toda preprosto združevanje več raznolikih ljudi še ne zagotavlja visoke uspešnosti. Ta zahteva vključujoče vodenje – vodstvo, ki zagotavlja, da vsi člani ekipe čutijo, da so obravnavani spoštljivo in pravično, da jih cenijo in da pripadajo, ter da so posamezniki samozavestni in navdihnjeni.
---
4. Odgovorno in iskreno o učinkih trajnostnega poslovanja: Je trajnost zgolj kratkoročni interes ali dolgoročna zaveza?
Gostja: Alenka Hren, vodja nacionalnega programa Strateške trajnostne in krožne transformacije podjetij, SPIRIT Slovenija.
Moderira Špela Zakotnik.
Zakaj bi podjetja sploh vstopila v proces trajnostnega in krožnega poslovanja? Zakaj je pomembno, da podjetje istočasno začne tudi s procesom celovite strateške transformacije na vseh področjih poslovanja? Kako razumemo makro in kako mikro sliko trajnostnega razvoja in poslovanja? Kako pomembna je »zdrava kmečka pamet« pri njeni implementaciji v praksi?
---
5. Odgovornost do zaposlenih in okolja: Zagotovite si skladnost z ESG in produktivnost zaposlenih
Gost: Michal Maco, direktor Corwina v Sloveniji; moderira Petra Kovič.
So trajnostne zgradbe in pisarne res dražje od standardnih? V njih zaposleni koristijo manj dni bolniške odsotnosti, podjetja beležijo manjšo fluktuacijo in izgorelost, hkrati pa dosegajo od 25 do 30 % večjo produktivnost in zadovoljstvo zaposlenih. Takšne trajnostne pisarne prispevajo tudi k 25-odstotni povprečni manjši porabi energije v primerjavi z običajnimi poslovnimi stavbami, kar ima izrazit družbeni vpliv na prihodnje generacije. Danes razvijalci trajnostnih poslovnih prostorov postajajo partnerji podjetij in organizacij pri doseganju trajnostnih ciljev in skladnosti z ESG. Spoznajte priložnosti in prednosti, ki jih ponujajo trajnostne poslovne skupnosti.
---
6. Odgovorno sprejemanje odločitev - 'Data driven'
Moderira Rok Pirnat, B2 BI.
Večina odločitev je sprejeta na podlagi podatkov. Naprednejša vizualizacija in kompetenca 'data storytelling' bistveno izboljšata kakovost in hitrost sprejemanja odločitev. Na delavnici se bomo s podporo analitičnega orodja Power BI seznanili z najnovejšimi standardi vizualizacije podatkov, na praktičnih primerih razvijali kompetenco 'data storytelling', razpravljali o razvoju KPI in drugih elementih poslovne inteligence.
Delavnica, namenjena managerjem, bo temeljila tudi na praktičnih primerih, zato je zaželena uporaba prenosnih računalnikov.
---
7. Odgovornost do trajnosti in vseživljenjskega učenja: Vsi smo ambasadorji (vz)trajnosti
Moderirajo Tatjana Kolenc, Matic Kadliček, Vesna Kuralt, Barbara Krajnc.
Z upskillingom skupaj iz delovnega, učečega in mislečega do ozaveščenega sodelovalnega in aktivnega poslovnega okolja.
Trajnostni razvoj ni več izbira, temveč je vse bolj nuja za dolgoročno ustvarjanje vrednosti in skupne blaginje. Za uresničitev tega cilja potrebujemo sodelovalna okolja, v katerih bodo zaposleni obstoječa znanja umeščali v novo perspektivo, jih obnavljali in dograjevali ter pridobivali nova znanja in veščine ter jih med seboj izmenjevali. S tem bodo sposobni prevzemati spremenjene in nove vloge ter ostajali zavezani trajnostnemu razvoju. Upskilling potrebujemo kot sestavni del kulture organizacije, ki se s tem zaveže k trajnemu vlaganju v napredek in razvoj zaposlenih.