dr. Amadea Dobovišek: Učinkovita implementacija tržnih strategij*
Vse več podjetij želi s pomočjo inovativnih poslovnih modelov vzpostaviti kakovostne interakcije s kupci in zagotoviti več vrednosti zanje. Raziskave pa kažejo, da le redka svoje načrte uresničijo v polni meri, saj managerji premalo konsistentno spodbujajo in nadzirajo želeno vedenje zaposlenih.
*edina slovenska finalistka izbora za naj poslovno knjigo leta
dr. Ivan Erenda in Aleksej Metelko: Intuition and Success (ANG)
Intuition and Success presents a framework which you can use to discover and develop your own personal and unique inner connection - you will learn how to detect and harness your intuition in order to reach your full potential and achieve true and lasting success.
Meta Grošelj: FOKUS
Če smo pred leti upravljali čas, danes upravljamo svojo pozornost. Mora biti zavestno pod našo kontrolo. Knjiga FOKUS je učinkovit priročnik za ambiciozne, kreativne in inovativne posameznike, ki stremijo k visoki učinkovitosti, a ne za ceno osebnega izgorevanja.
Tatjana Kolenc in Klaudija Javornik: Z mentorstvom do srčnega voditeljstva
Knjiga dveh žensk, dveh generacij , ki sta kot mentorica in mentoriranka izkoristili moč sodelovanja. Knjiga pokaže pot, kako v enem letu osebnostno zrasteš s pomočjo mentorjev, povezovanj, druženj in aktivnega dela. Kje poiskati takšno podporo, kako poteka, kaj se naučiš in kakšen človek postaneš?
mag. Andreja Jernejčič: The bible for successful PR (ANG)
Knjiga v angleškem jeziku govori o piaru in kako z njim do poslovnih uspehov - kakšen bo piar prihodnosti, kako uživati v javnem nastopanju, kako komunicirati v kriznih situacijah, pa tudi o digitalnem piaru.