KDAJ? 22. novembra ob 14.30

KJE? ABC Hub, Ljubljana

14.30 Prihod
15.00–15.05 Uvodni nagovor Saše Mrak, izvršne direktorice Združenja Manager
15.05–15.20 Če je znamka delodajalca tako pomembna, zakaj se managerji za to ne odločajo v večji meri? Kaj mora manager vedeti o tem?
Laura Smrekar, partnerica in direktorica komuniciranja v Competu
15.20–15.45 Dvigovanje t.i. znamke podjetja je dolgotrajen proces - predstavitev primera dobre prakse upravljanja znamke delodajalca
Peter Čas, generalni direktor Steklarne Hrastnik, in Ivan Papič, direktor za kadre in splošne zadeve v Steklarni Hrastnik
15.45–16.00 Pogovor z Gregorjem Rajšpom, direktorjem kadrovskega sektorja v Mercatorju, in Zdenko Valjavec, izvršno direktorico Službe upravljanja s človeškimi viri v Zavarovalnici Triglav
16.00–16.30 Q&A
16.30 Zaključek
Govorci
Cas500x501

mag. Peter Čas

Generalni direktor Steklarne Hrastnik: "Zavedamo se, da so odprta komunikacija, spoštovanje vrednot in dvigovanje t.i. blagovne znamke podjetja dolgotrajen proces. Na ravni podjetja se nenehno trudimo, da izboljšamo vse procese in poti, hkrati pa poudarjamo tudi odgovornosti posameznika."

Smrekar500x500

Laura Smrekar

Partnerica in direktorica komuniciranja v Competu: "Posel smo ljudje in mi delamo razliko, s tem ko ustvarjamo odnose. In tudi jedro znamke delodajalca predstavljajo prav odnosi – najprej do nas samih, do iskanja lastne identitete in razloga za naš obstoj ter nato tudi do ostalih internih in eksternih deležnikov, ki delijo nam podobna načela in prepričanja."

Rajsp500x500

Gregor Rajšp

Direktor kadrovskega sektorja v Mercatorju: "Zavedamo se, da blagovne znamke delodajalca ne naredijo naši oglasi ampak naši zaposleni, ki so naši najbolj vidni ambasadorji. Pri gradnji znamke delodajalca smo zato pozorni tako na iskalce zaposlitve kot na obstoječe zaposlene."

Valjavec500x501

Zdenka Valjavec

Izvršna direktorica Službe upravljanja s človeškimi viri v Zavarovalnici Triglav: "Menim, da imamo v Zavarovalnici Triglav odlične temelje za gradnjo in negovanje blagovne znamke delodajalca, saj smo ugledno podjetje z dolgoletno tradicijo. Zavedamo se, da lahko svoj uspeh gradimo le z zavzetimi, zadovoljnimi in odgovornimi sodelavci, ki imajo pri nas priložnost za uresničitev osebnih in kariernih ciljev."