4 x 10 minut uvodna
Nazaj na aktualni dogodek

Spoj prodornih, lucidnih in motivacijskih nagovorov

Vsako leto zaživi dogodek 4 x 10 minut, ko štirje izjemni domači in tuji govorci v kratkem, jedrnatem in prodornem 10-minutnem nagovoru delijo svoje bogate življenjske in strokovne izkušnje na izbrano rdečo nit dogodka. Dogodek poteka v organizaciji vseh treh sekcij.

Janja Habjan Piletič - citat

"Poglej navzgor, ko si na poti, in ozaveščaj spomin na pot, ko si na vrhu."

Janja Habjan Piletič

Pia Barborič Jurjaševič - citat

"Veličastne sanje sanjaj, in kakor sanjaš, takšen boš postal."

Pia Barborič Jurjaševič

Govorci
B2 zaposleni racunalnisko izobrazevanje Rok Pirnat6

Rok Pirnat

Rok Pirnat je direktor področja BI. Kot svetovalec pri vpeljavi BI rešitev v podjetja, se ukvarja s poslovno vrednostjo BI projektov, vplivi BI projektov na organizacije in njihove procese. Aktiven je kot predavatelj in svetovalec za vpeljavo BI projektov v realni poslovni svet, tako skozi aktualne poslovne izzive približuje tehnologijo, obdelavo podatkov, vizualizacijo in management sprememb tako top managerjem, kot operativnemu delu podjetij. Pred tremi leti je v okviru podjetja B2 oblikoval samostojno enoto za BI in prevzel tudi njeno vodenje. Ekipa B2BI strokovnjakov se hitro širi in dosega uspešne poslovne rezultate.

tone stanovnik

Tone Stanovnik

Špica International je v letu 2017 prejela naziv ITM naj izvoznik leta. Podjetje odlikujejo izvozna naravnanost, agilnost in nenehen razvoj novih produktov. Njihovi finančni, izvozni in razvojni kazalniki po objektivnih podatkih dokazujejo stabilno rast prihodkov od izvoza, krepitev tržnega položaja v mednarodnem okolju ter rast pozitivnih poslovnih rezultatov.

damjan murn 1d2

Damjan Murn

Damjan Murn je direktor PE Kemična industrija v družbi Melamin d.d. Kočevje in direktor družbe smartMELAMINE, ki se ukvarja s proizvodnjo melaminskih flisov. S pomočjo strokovnjakov so ustvarili sodobno analitično okolje, ki jim omogoča, da imajo v vsakem trenutku in na enem mestu vedno sveže podatke o poslovanju. Njihove analize so sedaj poglobljene, pregledi še kakovostnejši, predvsem pa se nahajajo samo na enem mestu.

POb

Petra Oseli

Petra Oseli je izvršna direktorica družbe Arhea. An hitri šoli bo predstavila managerju prijazno spremljanje odziva strank za izboljševanje njihove uporabniške izkušnje ("customer experience"). Izvedeli bomo, zakaj je dobro vzpostaviti redno spremljanje "glasu" stranke (Voice of Customer), kako te rezultate povezati s poslovnimi za celoviti "insight" v izkušnjo stranke ter kako orodje za poslovno obveščanje (BI) omogoča, da ta insight uporabimo za sprejemanje ukrepov.

Video prispevki
Utrinki iz dogodka
Več fotografij
Za podporo se zahvaljujemo